+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 12 1 2 3 4 5 11 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 239

Onderwerp: [Heide-Park] B&M Dive Machine

Thumbs up [Heide-Park] B&M Dive Machine

De voorbije weken gonsde het van de geruchten over nieuwe achtbanen van B&M makelij die in 2011 in Europa zouden gebouwd worden. Volgens de doorgaans goed geïnformeerde website Trips-n-pics zou Heide-Park alvast de komst van een Dive Machine voor het seizoen 2011 bevestigd hebben.

De locatie van deze nieuwe topper in het park is nog niet bekend, maar wel zeker is dat John Wardely, die eerder instond voor de bijzonder geslaagde achtbaan Nemesis, zal instaan voor het thema.

Deze Dive-Machine wordt de achtste achtbaan van Heide-Park en de derde B&M in Duitsland.

Foto van Griffon via RCDB.

Standaard

Heb zo eentje gedaan in Bush Gardens Tampa (zie mijn avatar). En is echt wel super leuk. Hopelijk is hij wel even hoog of toch bijna.

3. Standaard

Wow das nog eens nieuws ! Laat maar komen.

Standaard

Na 30 minuten non-stop flippen ben ik echt enorm gelukkig dit te lezen. Het park kan mij zeker in 2011 vaak over de vloer verwachten! Dit is echt een topper voor Europa. Laten we hopen op een leuker rit verloop dat het korte Oblivion en dat de opmars van B&M in Europa goed op gang mag komen!

expresske Guest

Standaard

Dit is weer een project waar Europa fier op mag zijn.
    Iets wat ik zeker ga volgen en hopelijk is hij inderdaad iets hoger als Oblivion.

Laat inderdaad maar komen!!

6. Standaard

Citaat Origineel gepost door expresske Bekijk post
    Dit is weer een project waar Europa fier op mag zijn.
    Iets wat ik zeker ga volgen en hopelijk is hij inderdaad iets hoger als Oblivion.

Laat inderdaad maar komen!!
    Oblivion is vrij hoog hoor (54 meter), de andere modellen schommelen rond de 60 meter. Uiteraard zijn die andere modellen imposanter omdat ze boven de grond uitsteken. Maar dat zal in heide park wel geen probleem zijn vermits er geen hoogtebeperking is.

Een dive machine is een plezier om naar te kijken. Moest er nu ook een splash op het einde komen maakt het dit des te beter voor de kijkende bezoekers, dit is een attractie op zich.
    Over de rit ben ik ook vrij enthousiast. Backseat krijg je behoorlijk wat air-time, hoewel er na een paar ritjes gewenning optreed en de kick eraf is
    Jiepie-ja-hee, wij willen vliegen, jiepie-ja-ho, hoger en hoger!!

glenneke's Avatar
    glenneke is offline Staffmember - Parkgids Medewerker / EP-Fan Numero Uno

Standaard

Ik roep al jaren achter een dergelijke coaster in Europa. Het is een baan die met haar imposante treintjes en indrukwekkende track wellicht een topper wordt voor kijklustigen én passagiers. Ik heb zelf nog geen vergelijkbare coaster gedaan (ook niet de 'kleine' versie in Alton Towers), maar ben alvast ten zeerste benieuwd naar de ritervaring. Hopelijk opteert men voor een model à la Sheikra/Griffon, op foto's toch een van de meest imposante coastertypes op deze planeet!

Nu enkel hopen dat Heide-Park ook het nodige werk in aankleding stopt. Voor mij hoeft dit niet veel verder te gaan dan een mooi station en een dito wachtruimte (meer zou ik van Heide-Park ook helemaal niet verwachten). Een klinkende naam als John Wardley moet dit zeker en vast klaar kunnen spelen !
    Das Jahr der fantastischen Wochen!

8. Standaard

Dit vind ik nu eens fantastisch nieuws! Wat mij betreft zijn de diving coasters samen met de stand ups de beste achtbanen die B&M bouwt!

Hopelijk gaat hij op Griffon lijken en wordt hij niet te kort ...
    Hotelovernachting Hassloch: €40. Inkom Holiday Park: €23. De first drop van Expedition GeForce backseat: onbetaalbaar!

Standaard

Ik schrok wel even toen ik de titel zag! Super dat er nog zo een achtbaan naar Europa komt! Oblivion is heel goed en die drop blijft echt duren! Totaal niet te vergelijken met een drop van een Euro Fighter!

Enig minpuntje is dat de baan in een park komt dat niet echt om de hoek ligt...
    "Hardstyle Machine. The only limit is your own imagination."
    Qlimax 2009!

Standaard

Lap, weer zo lang rijden

Standaard

Citaat Origineel gepost door ivannovitch Bekijk post
    Lap, weer zo lang rijden
    In België zie ik het de eerst komende jaren nog niet komen, al weet ik het niet. De opmars van B&M in Europa is toch (hopelijk) aan het beginnen. Al vrees ik dat de Belgische parken niet over het kapitaal bezitten om zo'n banen te kopen.

12. Standaard

Naja.. HP is wel een eindje, maar ook in Frankrijk beginnen ze he...

Die andere 2 in Duitsland liggen nogal verspreid, PHL ligt redelijk in het midden van het Westen, EP ligt nogal in het zuiden dus het is goed dat het Noorden ook een B&M krijgt. Frankrijk krijgt er ene in het Noorden in 2010, en er gaan geruchten voor een 2e in 2011 (in PA)..

In België zie ik het niet zo snel verschijnen, maar misschien tegen 2015 in Toverland?? dat is toch ook niet zo héél ver weg

Met John Wardley hoop ik toch ook wel op iets speciaals.. Als ik foto's zie van Nemesis, Air of Oblivion vindt ik dat toch allemaal enorm indrukwekkend uit zien, en zo'n duik een gat in lijkt me wel wat.. Nu hoop ik dat de baan toch ook wat meer wordt dan Nemesis.. de ruimte hebben ze er wel voor..

Trouwen: Is ook bekend WAAR de baan komt te staan?? want een Dive Machine lijkt me niet direct mooi op de plaats waar ze momenteel flink aan het werk zijn, dan maak je meteen de volledige rust-zone van het park kapot.

glenneke's Avatar
    glenneke is offline Staffmember - Parkgids Medewerker / EP-Fan Numero Uno

Standaard

Ik denk dat de locatie van het huidige kartingcircuit een goede kans maakt, want hier was enkele jaren geleden al een megacoaster gepland. Ook de rest van de ruimte tussen Colossos lijkt me een mogelijkheid, maar dan wordt het wel een erg rommelig boeltje daar...
    Das Jahr der fantastischen Wochen!

Standaard

als deze baan er echt komt dan zullen ze me er zeker terug mogen verwachten. echt super nieuws!!!! laat B&M europa maar eindelijk inpalmen

15. Standaard

Dat is inderdaad heel mooi nieuws! Hopelijk blijft het niet alleen bij geruchten deze keer...

Standaard

Super dat deze baan naar Heide park komt , zeker als John Wardely voor de theming zorgt , zeker als het qua theming gelijk aan Nemessis is. Ik weet nog niet hoe deze attractie aanvoelt, maar in de zomer ga ik toch Oblivion testen.
    Efteling en Disney
    the bezzzzzzzzt

Standaard

Eerst zien en dan geloven maar het zou tof zijn. Alleen zou ik niet weten waar in het park ze hem zouden neerpoten.
    coastercount: 254
    Proud member of the Rollercoasterfriends.

Standaard

Citaat Origineel gepost door crazy taz Bekijk post
    Eerst zien en dan geloven maar het zou tof zijn. Alleen zou ik niet weten waar in het park ze hem zouden neerpoten.
    Open your mind: look @ Blackpool ...

19. Standaard

Citaat Origineel gepost door ivannovitch Bekijk post
    Open your mind: look @ Blackpool ...
    Wat voor blackpool kan, kan niet voor elk park he.. Blackpool heeft een eigen, aparte sfeer.. Heide Park heeft dat ook, en ze zijn beide nog nét niet het tegenovergestelde van elkaar.. maar ik HP moet er nog plaats genoeg zijn lijkt me, zo lang ze die baan niet in de rustige hoek zetten, kan het bijna niet misstaan.

Standaard

Citaat Origineel gepost door coasterfrenzy Bekijk post
    Wat voor blackpool kan, kan niet voor elk park he.. Blackpool heeft een eigen, aparte sfeer...
    Had je nu echt niet door dat die post van mij niet serieus bedoeld was?

+ Reageer op onderwerp

Bookmarks

Posting Regels